wtorek, 26 maja 2015

#Prapremiera posta o wycieczce

Hej .
Jak już wiecie, w piątek 22 maja wróciłam do domu. Byłam na wycieczce w Górach Świętokrzyskich. Szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś innego. W sumie to nie wiem dlaczego. Ogólnie po tej wyprawie jestem bardzo zmęczona i nie mogę się wyspać. Nie mam na nic siły. Dobrze, że moja przyjaciółka wyciągnęła mnie dzisiaj wieczorem na rolki. Przed dłuższą chwilą wróciłam. Chce mi się spać. Pewnie nie pójdę wcześniej niż o 23.00. W szkole strasznie nas męczą. Pocieszam się tą wiadomością, że równo za kalendarzowy miesiąc odbędzie się zakończenie roku szkolnego. 26.06 będę mówiła "Już wakacje, teraz tylko relaks i odpoczynek". W tym roku szkolnym czeka mnie jeszcze jedna wycieczka.
Dobra, nie przynudzam... W tym tygodniu napiszę na blogu szczegółowe sprawozdanie z wycieczki. Co? Jak? Gdzie? Kiedy?

A więc... do następnego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz