sobota, 16 maja 2015

#telewizja - czyli o tym, co lubię oglądać w tv ;-)

Siemka!
Dzisiaj chciałabym napisać o tym, co lubię oglądać w telewizji. :-)
Rano nie mam za bardzo czasu oglądać tv. Jeśli jadę do szkoły na 8.00, to najczęściej oglądam serwisy informacyjne. Wiecie, taka poranna dawka informacji z kraju i ze świata. Moim zdaniem warto jest oglądać takie serwisy, bo przynajmniej człowiek jest poinformowany o tym, co się dzieje. Jeżeli mam na 8.55, to lubię obejrzeć programy śniadaniowe. Najczęściej są tam poruszane tematy, które obiegły świat i nasz kraj, spotkania z różnymi ludźmi. Prawie codziennie możemy wysłuchać plotek na temat gwiazd show-biznesu. Do południa jestem w szkole. Prawie codziennie kończę lekcje o 14.35, więc w domu jestem około godziny 15.00. Telewizor włączam dopiero, gdy zjem obiad i porozmawiam trochę z rodzicami. Oglądam wtedy stare odcinki Rodzinki.pl lub znów programy informacyjne. Później odpoczywam i odrabiam lekcje. O 18.55 oglądam mój ukochany program Jeden z Dziesięciu <3 .="" 20.05="" 20.25.="" 20.40="" a="" ale="" barwy="" brzydka="" buj="" ca="" ci="" cia.="" co="" czam="" czwartki="" czwartku="" da="" dam="" dla="" dni="" do="" dobre="" du="" e="" filmy.="" godzinie="" i="" jak="" jakie="" je="" jest="" ko="" ku="" lec="" li="" lub="" mam="" mateusza="" mnie="" na="" nast="" nbsp="" nie.="" nie="" niekt="" o="" od="" ogl="" ojca="" p="" pnie="" po="" podczas="" pogoda="" poniedzia="" pr="" prosu="" r="" re="" reportera.="" robi="" rody="" rodze="" rodzicami="" seriale.="" si="" spodobaj="" spraw="" stwem="" szcz="" t="" telewizor.="" to="" tv="" w="" weekend="" wi="" wiadomo="" wnie="" wolnych="" z="" zapowiedzi="" zazwyczaj="" znowu="">Pozdrawiam ! 👌

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz